کشف دو پرنده تاکسیدرمی شده در اسلامشهر

کشف دو پرنده تاکسیدرمی شده در اسلامشهر








رئیس  اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر از کشف دو پرنده تاکسیدرمی شده در این شهرستان خبر داد.

الهه بیگی رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: ۲ پرنده تاکسیدرمی شده در شهرستان اسلامشهر شناسایی و کشف شده است.

وی گفت: در پی دریافت گزارشی مردمی مبنی بر نگهداری ۲ پرنده تاکسیدرمی شده در یک واحد آزمایشگاه طبی در اسلامشهر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست به محل مراجعه و دو پرنده تاکسیدرمی را شناسایی و کشف کردند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه در این آزمایشگاه یک جغد و یک قرقی تاکسیدرمی شده نگهداری می‌شد، تأکید کرد: با شناسایی و کشف این ۲پرنده ضمن تشکیل پرونده و ارسال به دستگاه قضایی، پرنده‌های کشف شده به اداره محیط زیست منتقل شد.

بیگی با هشدار به شهروندان مبنی بر ممنوعیت نگهداری حیوانات وحشی در هر شکل، خاطرنشان کرد: بر اساس بند ج ماده ۱۰ قانون شکار و صید حیوانات، حمل، عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا کشته و اجزای آن‌ها بدون اخذ پروانه و مجوز ممنوع بوده و متخلفان علاوه بر جریمه نقدی به حبس از یک تا ۶ ماه محکوم می‌شوند.

No comments:

Post a Comment

یک وکیل دادگستری: نقض حقوق شهروندان بهایی مبنای قانونی ندارد

  مأموران امنیتی یک‌شنبه دوم آذر در اقدامی کم‌ سابقه به خانه‌ ۳۰ تا ۵۰ شهروند بهایی در استان‌های تهران، البرز، اصفهان و مازندران یورش بردند ...