ادامه فشارها بر نزدیکان مولانا کوهی

 به گزارش شبکه جهانی کلمه، در ادامه فشارها بر نزدیکان مولانا فضل الرحمن کوهی؛ امام جمعه موقت پشامگ و یک طلبه‌ی مدرسه دینی انوارالحرمین پشامگ به همراش پدرش، احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

به گزارش یک منبع مطلع به خبرنگار شبکه کلمه: “اطلاعات راسک ۲۰ آبان برای چندمین بار، حافظ اکرم کوهی امام جمعه موقت و مدرس مدرسه دینی انوارالحرمین را احضار کرده و مورد بازجویی قرار داده است”.

این منبع به شرط عدم افشای نامش ادامه داد:” یک طلبه مدرسه دینی پشامگ نیز بنام شهرام درزاده به همراه پدرش در ۲۵ آبان ماه توسط اطلاعات راسک احضار و مورد بازجویی قرار گرفته اند”.

لازم به ذکر است که حافظ اکرم کوهی پیش از این نیز بارها به اداره اطلاعات زاهدان و راسک احضار و مورد بازجویی قرار گرفته است.

پس از بازداشت مولانا کوهی در آذر ماه سال گذشته، فشارها بر نزدیکان وی و کارکنان مدرسه دینی انوارالحرمین پشامگ افزایش یافته و چندین تن از نزدیکان وی از جمله؛ مولوی عبدالرئوف دشتی امام جمعه موقت جکیگور، مولوی امین آسکانی مدیر داخلی مدرسه دینی انوارالحرمین پشامگ، عابد پایدار، عبدالماجد درغاله و عارف آسکانی ازجوانان سرباز و نزدیکان مولانا کوهی احضار، بازجویی و مورد تهدید قرار گرفته اند.

No comments:

Post a Comment

یک وکیل دادگستری: نقض حقوق شهروندان بهایی مبنای قانونی ندارد

  مأموران امنیتی یک‌شنبه دوم آذر در اقدامی کم‌ سابقه به خانه‌ ۳۰ تا ۵۰ شهروند بهایی در استان‌های تهران، البرز، اصفهان و مازندران یورش بردند ...